შეფასება

შეფასების კრიტერიუმი.
კრიტერიუმი/ შკალა.
არ. ჩთ
ჩთ
პრეზენტაციის ვიზუალური ნაწილი
შეფასებისას დაკვირვების საგანია მსჯელობა,წავახალისებ სიტყვიერად მთელკლასს, ავღნიშნავ ინდივიდუალურად მათ. ჩართულობას, როგორც ჯგუფურ მუშაობაში ასევე ინდივიდუალურად.
მიღწეულიაგაკვეთილისმიზანი, ჩართულობა არისმოსწავლის. გაკვეთილი აქტუალურია თავისთემით, საგაკვეთილო პროცესით, რომელიც გულისხმობს ჯგუპურ მუსჰაობას.
დავალებასთა შესაბამისობა
დავალება ვერ შეასრულა დამაკმაყოპილებლად.
მოსწავლე მიყვება მასწვალებლისბრდზანებითგაცემულ ყველა ინსტრუქციასმოძრაობაშია საყრდენ-მამოძრავებელიაპარატი. რამაც აჩვენა კარგი შედეგი.
მთლიანი შთაბეჭდილება
ყურადღება  გამახვილებულია; სისწრაპეზე, გამძლეობაზე, სწორმოძრაობების შესრულებაზე.
მოსწავლე მობილიზაციას ახდენს სტარტზე  ბრძანებაზე და პინიშამდე სწრაფად მოსვლაზე.

No comments:

Post a Comment