შეფასების კრიტერიუმი.
კრიტერიუმი/ შკალა.
|
არ. ჩთ
|
ჩთ
|
პრეზენტაციის ვიზუალური ნაწილი
|
შეფასებისას დაკვირვების საგანია მსჯელობა,წავახალისებ სიტყვიერად მთელკლასს, ავღნიშნავ ინდივიდუალურად მათ. ჩართულობას, როგორც ჯგუფურ მუშაობაში ასევე ინდივიდუალურად.
|
მიღწეულიაგაკვეთილისმიზანი, ჩართულობა არისმოსწავლის. გაკვეთილი აქტუალურია თავისთემით, საგაკვეთილო პროცესით, რომელიც გულისხმობს ჯგუპურ მუსჰაობას.
|
დავალებასთა შესაბამისობა
|
დავალება ვერ შეასრულა დამაკმაყოპილებლად.
|
მოსწავლე მიყვება მასწვალებლისბრდზანებითგაცემულ ყველა ინსტრუქციასმოძრაობაშია საყრდენ-მამოძრავებელიაპარატი. რამაც აჩვენა კარგი შედეგი.
|
მთლიანი შთაბეჭდილება
|
ყურადღება გამახვილებულია; სისწრაპეზე, გამძლეობაზე, სწორმოძრაობების შესრულებაზე.
|
მოსწავლე მობილიზაციას ახდენს სტარტზე ბრძანებაზე და პინიშამდე სწრაფად მოსვლაზე.
|
No comments:
Post a Comment